Szkolenia z komunikacji

Szkolenia z komunikacji

Umieć.
Umieć można na wiele sposobów.

Można umieć robić rzeczy tak, żeby przetrwać. Żeby jakoś wytrzymać. Żeby nie wywracać się na prostej drodze. Żeby świat się nie zawalił. Można umieć jako tako. Średnio na jeża. Bezrefleksyjnie. Większość z nas właśnie w ten sposób radzi sobie z oddychaniem, mówieniem, bieganiem, pisaniem, myśleniem i mnóstwem innych spraw, z których składa się życie.

Można też umieć robić te same rzeczy lepiej – nieco inaczej, sprawniej, szybciej, wolniej, ciekawiej, dziwniej, ale mądrzej. I można dzięki temu żyć bardzo dobrze: pracować z sensem i zadowoleniem, myśleć wesoło i twórczo, cieszyć się dniem, spokojnie spać i gadać do ludzi, a nie do własnego wyobrażenia o ludziach.

Z komunikacją jest tak samo. Większość z nas potrafi mówić, pisać, słuchać, czytać i myśleć. Potrafimy przynajmniej jako tako. Ale żeby nasze marzenia się spełniały – a świat się zmieniał według naszego wyobrażenia – powinniśmy nauczyć się lepiej obsługiwać podstawowe zadania. Ale co konkretnie? Na przykład pisać lepsze mejle. Albo sprawniej wyrażać trudne myśli w mowie. Skuteczniej słuchać. Myśleć dla innych. Negocjować dla sensu, a nie zwycięstwa. Reklamować się bez narcyzmu. Z frajdą spędzać razem czas. Z nadzieją opowiadać o problemach. Z pomysłem mówić o pomysłach. I co jeszcze? I wszystko inne też.

Robić to wszystko inaczej nie jest łatwo. Uczyć się inaczej – bardzo trudno. Ale chcemy próbować. Dlatego pomagamy – sobie nawzajem i wszystkim naszym ukochanym klientom, którzy mają w sobie na tyle odwagi, by zapisać się na nasze szkoleniowe wybryki w takich oto obszarach:

• Prezentacje
• Negocjacje
• Kultura feedbacku
• Sprawne pisanie
• Opowiadanie historii
• Przedstawianie pomysłów
• Komunikacja inkluzywna

Chodzi Ci po głowie coś jeszcze? Chcesz poćwiczyć inne umiejętności? Twój zespół potrzebuje pomocy? Daj nam śmiało znać. Chętnie pogadamy!